2018. júl 04.

Kaley Cuoco és Karl Cook megadták a módját

írta: DunaCart
Kaley Cuoco és Karl Cook megadták a módját

kc02.jpg

Július 2-án a népszerű Agymenők című sorozat sztárja, Caley Cuoco (Penny) kimondta a boldogító igent a zsoké Karl Cook-nak. A menyegzőre egy San Diego közeli istállóban került sor, ahol az ara nem is egy, hanem két  lélegzetelállító ruhakölteményt is magára öltött. Az ott készült fotókat Instagram oldalukon is megosztották.


kc01.jpg

 

A pár tagjai még 2017. novemberében jegyezték el egymást, 2 év párkapcsolat után. A színésznőnek ez a második házassága; első férje Ryan Sweeting teniszjátékos volt, akivel 2013-ban keltek egybe, majd alig két évvel később el is váltak.

kc03.jpg

 

Kaley a következőt nyilatkozta a Cosmopolitan-nek: "Őszintén szólva nem hittem volna, hogy újra férjhez fogok menni. Az exem tönkretette számomra a 'házasság' szót. Miután összeházasodtunk, teljesen megváltozott. Nem az mellett kötöttem ki, akit eredetileg megismertem, és ez nem az én hibám volt, hanem az övé. Tisztában voltam vele, mennyit adtam bele, és mennyit kaptam cserébe. Rengeteg mindenen keresztül mentem, de a türelem végül elhozta nekem Karl-t."


kc04.jpg

Forrás

Szólj hozzá

celeb esküvő sztár színésznő istálló penny bigbangtheory agymenők kaleycuoco karlcook