2018. júl 20.

9 hátborzongató dolog, amivel gyermekek a frászt hozták szüleikre

írta: DunaCart
9 hátborzongató dolog, amivel gyermekek a frászt hozták szüleikre

A gyerekek időnként nagyon vicces dolgokat tudnak mondani, máskor pedig olyasmiket, melyektől lúdbőrzik a hátunk. Ez utóbbira álljon itt most kilenc példa a Reddit-ről!

 

1. "Épp a sötét, havas országúton haladtunk; lassan végére értünk egy 16 órás útnak. A fiam akkor 4-5 év körül lehetett, a hátsó ülésen ült, és egy kicsit nyugtalanná vált. Hirtelen az arcába húzta a takaróját, és hangosan kijelentette: 'Nem akarom, hogy üveg menjen az arcomba!' Néhány pillanattal később egy karambol bontakozott ki előttünk, de szerencsére minket nem érintett."

2. "Egy barátom és az akkor 3 éves unokaöccse ellátogattak egy temetőbe Mindenszentek éjszakáján, hogy megcsodálhassák az ezernyi égő gyertyát. Épp régebbi sírok mellett sétáltak el (amik már önmagukban is elég ijesztők), amikor az unokaöccse egyszer csak azt mondta: 'Hű! Nézd ezeket az embereket! Milyen sokan vannak!' A barátom zavarodottan és rémülten visszakérdezett: 'Milyen embereket?' Nincs itt rajtunk kívül senki.' Unokaöccse aztán körbemutatott izgatottan kiáltva: 'Hát őket!' Ezt követően azonnal távoztak.

3. "A lányom úgy 2 éves lehetett. Épp fürdettem. A házasságom miatt elég rossz lelkiállapotban voltam. Gyakran jeleneteket képzeltem el a fejemben, miközben robot módjára csináltam a való életben a teendőim. Fürdetés közben épp egy karddal végzett rituáléról fantáziáltam, mire a lányom megkérdezte: 'Mi az a hosszú kés?' Egy pillanatra lefagytam, majd csak annyit mondtam: 'Egy kard.' Semmi többet nem szóltam, és a továbbiakban igyekeztem a lányom közelében kerülni a fantáziálást."

4. "Amikor a fiam kicsi volt, a krumplitermesztésről beszélgettem vele. Elmeséltem neki, hogy kell gondozni, miután elültettük, erre azt reagálta: 'Én is így csináltam, amikor öreg voltam.'"

5. "Amikor az unokahúgom 2 év körüli volt, az édesanyja újra teherbe esett. Egy nap a kislány átölelte az anyukája hasát, és azt mondta: 'Beteg az öcsi.' Pár nappal később megszakadt a terhesség."

6. "A fiam mindig furcsa dolgokat mond. Általában viccesek szoktak lenni, de ettől totál kiakadtam. Most 8 éves. Épp azt ecseteltem neki, mennyire szeretem, és hálás vagyok, amiért az életem része. Azt mondta erre: 'Nem én választottam ezt az életet. Nem volt beleszólásom a kezdetébe, csak abba lesz majd, hogy fog végződni.'"

7. "'Amikor lekapcsolod a lámpát, akkor jönnek a fekete körök. Lejönnek idáig (kezét felemeli), és egy pillanatra ott maradnak, majd zsupp!, bemennek ide (csap mellkasára)!' Ezt követően könnyeivel küszködve még hozzátette: 'Úgy gyűlölöm!'"

8. "Amikor kicsi voltam, a nagyapám, akit Pop Pop-nak hívtam, mindig megígérte, hogy elvisz horgászni... Meghalt, amikor 7 éves voltam, és sose tudtunk együtt halakat fogni. Most, 20 évvel később, feleségem van és egy 3 éves kislányom, akinek sosem meséltem Pop Pop-ról, meg úgy senki másnak se nagyon. Egy nap a lányom a szobájában volt. Hirtelen kiszaladt hozzám a nappaliba, és a következőket mondta:
Ő: 'Apu, el kell mennünk horgászni!' (Ez már azért is furcsa volt, mert az otthonunk közelében tó sincs.)
Én: 'Miért kell horgászni mennünk?'
Ő: 'Mert Pop Pop azt mondta, el kell vinned.'
Én: 'Várjunk! Micsoda? Ki mondta?'
Ő: 'Pop Pop mondta, hogy el kell vinned horgászni.'
Nem igazán hiszek a halál utáni életben, de ezek után naná, hogy elvittem horgászni. Azóta nagyjából egy év telt le, és a lányom Pop Pop-ot egyszer sem említette többé."

9. "Amikor az unokaöcsém 3 éves volt, anyukám hátsó ajtajánál ült, és kifelé nézelődött. Amikor anyukám megkérdezte tőle, mit csinál, azt felelte: 'A kisfiúval játszom, aki kint van.' De semmiféle kisfiú nem volt kint.
Sok-sok évvel később, amikor a saját fiam volt 3 éves, ugyanabban a hátsó szobában megkérdezte, kimehet-e játszani a kisfiúval, aki továbbra se volt sehol.
Attól lesz hátborzongatóbb az egész, hogy a nagymamám fiát 3 évesen elvitte a tüdőgyulladás. Anyám szerint a szelleme még mindig a házban él."

Forrás

Szólj hozzá

gyerekszáj ijesztő természetfeletti rémisztő